joi, noiembrie 21, 2024
AcasăPromoțiiLa ce oră începe Black Friday la eMAG și ce produse sunt...

La ce oră începe Black Friday la eMAG și ce produse sunt în ofertă

eMAG organizează, pe 20 noiembrie, cea de-a cincea ediție a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping online de până acum și oferă reduceri în valoare totală de peste 100 milioane de lei la 650.000 de produse. eMAG estimează că valoarea comenzilor va ajunge la 205 milioane de lei.

„Black Friday s-a transformat într-un fenomen de shopping cu un puternic impact social. Anul acesta, 6,7 milioane de români intenționează să cumpere de Black Friday, cu un milion mai mult față de anul precedent. Asta înseamnă peste o treime din populația României. Am muncit 9 luni pentru pregătirea evenimentului și sper să ne atingem obiectivul, să avem mulți clienți fericiți”, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Oferta eMAG de Black Friday 2015. Reprezentanții eMAG au spus că vor începe reducerile de Vinerea Neagră de dimineață și nu la miezul nopții.

17.000 de televizoare –  Analizează oferta înainte de Black Friday LA ACEST LINK
60.000 de telefoane mobile – Vezi oferta înainte de Vinerea Neagră LA ACEST LINK
10.000 de frigidere – Urmărește LA ACEST LINK
15.000 de laptopuri – Vezi oferta înainte de Black Friday LA ACEST LINK
20.000 de jucării – Ofertă înainte de Vinerea Neagră LA ACEST LINK
25.000 de parfumuri – Reduceri înainte de Black Friday LA ACEST LINK
2.500 de scaune și canapele 
8.000 anvelope
15.000 de cărți

Reducerile vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din oferta: televizoare, telefoane mobile, laptopuri,electrocasnice,produse de îngrijire personală și cosmetice, produse pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru mașină.

În plus, peste 850 de magazine partenere care vând prineMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday.

La ediția din acest an, peste 1.200 angajați eMAG se ocupă de pregătirea evenimentului, 1100 în zona de operațiuni și100 în comercial.

Pentru pregătirea Black Friday 2015, eMAG a investit 4 milioane de euro în servere și dezvoltare de software, astfel încât experiența clienților pe site și pe mobil să fie una bună, chiar și la 300.000 de vizitatori simultan. Pentru ediția de anul acesta, eMAG a alocat o suprafață de depozitare de 55.000 de metri pătrați, echivalentă cu cea a 11 terenuri de fotbal. Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD așa încât comenzile să ajungă la cliențiîn perioada 21 – 29 noiembrie.

eMAG a lansat în 2011 evenimentul Black Friday pe piața din România și organizează ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Most Popular

Recent Comments