vineri, decembrie 6, 2024
AcasăRoboticăCele mai tehnologizate hoteluri din lume

Cele mai tehnologizate hoteluri din lume

Roboți care depozitează bagajele, sisteme de climatizare care se reglează în funcție de temperatura corpului sau smartphone-uri în loc de cheie pentru cameră sunt doar câteva dintre facilitățile oferite de cele mai tehnologizate hoteluri din lume. Astfel de unități de cazare se găsesc în America, Asia sau în Europa.

Unul dintre cele mai hi-tech hoteluri din lume este Yotel din New York. Aici cheile camerelor sunt distribuite de terminale electronice, iar bagajele oaspeților depozitate de robotul hotelului Yobot. Camerele izolate fonic au paturi care îşi schimbă poziţia pentru a economisi spaţiu, iar aerul condiționat se activează cu ajutorul senzorilor de mișcare.

Tot în SUA, de data aceasta la theWit, în Chicago, mai mulți senzori ajută la reglarea temperaturii camerei de hotel în funcție de temperatura corpului oaspeților, iar pentru room service clienții pot trimite un mesaj direct pe telefonul mobil al celui mai apropiat membru al personalului hotelului.

La Hong Kong Peninsula Hotel, în China, oaspeții pot chema o menajeră, activa semne electronice „nu deranjați” sau modifica intensitatea surselor de lumină cu ajutorul unor tablouri de comandă cu ecran tactil montate lângă pat. Mai mult, hotelul are propriul sistem de căutare de informații utile despre oraș, prin care se pot comanda şi filme, accesibil cu ajutorul unor tablete, existente în fiecare cameră.

Nici Europa nu duce lipsă de hoteluri tehnologizate. Dacă la Blow Up Hall 50 50, din Poznań, Polonia, clienţii îşi găsesc şi deschid camerele cu ajutorul IPhone-ului (camerele nu au numere), în Spania, la Ushuaia Ibiza Beach Hotel, oaspeții pot plăti tot ce consumă în hotel sau se pot loga pe Facebook doar printr-o scanare biometrică a vârfului degetelor, după ce, la intrarea în hotel, au lăsat datele cardului de credit şi amprenta digitală.

Nu în ultimul rând, la The Magdalen Chaper, din Exeter, Marea Britanie, toate solicitările se fac pe cale digitală. Oaspeții sunt înregistrați pe iPad, iar fiecare primeşte câte un astfel de aparat pentru toată durata şederii. Cu ajutorul lui poate apela la room service sau verifica lista de vinuri la restaurantul hotelului. În camere există câte o zonă multimedia, unde clienţii pot conecta la televizor alte dispozitive.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Most Popular

Recent Comments