Anunț important de la Facebook: Butonul de „Like” se schimbă! Iată cum va arăta

0
1506
Butonul de „Like” se va schimba

Mark Zuckerberg a anunțat pe contul său de Facebook faptul că butonul de „Like” se va schimba în curând și că a început testele de ieri, printre utilizatorii din două țări europene, Spania și Irlanda. Astfel, în curând, atunci când vei ține apăsat pe butonul de „LIKE” îți vor apărea pentru postări și variantele „Love”, „Haha”, „Yay”, „Wow”, „Sad” sau „Angry”. Deocamdată nu a fost anunțată o dată în care butonul va fi implementat pentru toți utilizatorii.

Acestea sunt noile expresii care vor însoți butonul de „LIKE”
Acestea sunt noile expresii care vor însoți butonul de „LIKE”

„Începând de astăzi testăm „Reactions” (trad. „Reacții”; n.r. însă nu e clar ce nume va avea în limba română acest buton), un buton de „Like” mult mai expresiv. Butonul „Like” este o parte importantă a Facebook-ului. Miliarde de „Like-uri” sunt date în fiecare zi. De mai mulți ani utilizatorii ne cer să introducem și un buton „Dislike”. De multe ori vrei să-ți exprimi empatia. Sunt momente în care butonul „Like” nu te ajută să-ți exprimi cu adevărat starea față de un anumit lucru.

Recent, la o sesiune de întrebări și răspunsuri am spus că petrecem foarte mult timp gândindu-ne la o soluție pentru pentru a vă da mai multe opțiune pentru a vă exprima, dar să păstrăm experiența simplă și același respect. Începând de astăzi testăm acest buton.

Butonul „Reactions” vă dă ocazia să vă exprimați „dragostea”, „umorul” și „supărarea”. Nu e un buton „Dislike”, însă vă oferă posibilitatea să vă exprimați mai ușor tristețea și empatia sau bucuria și apropierea. Puteți să vă exprimați aceste reacții printr-o apăsare lungă pe butonul „Like”. Am început să testăm acest buton în Irlanda și Spania. Sperăm să vă placă și să vă puteți exprima mult mai bine sentimentele!”, a explicat Mark Zuckerberg pe contul său de Facebook.

La jumătatea lunii septembrie, în cadrul unei sesiuni de întrebări-răspunsuri cu public, ce a avut loc în Menlo Park din Silicon Valley, Mark Zuckerberg a fost întrebat de un utilizator al rețelei de socializare de ce nu există și butoane de „regret”, „interesant” sau „nu îmi place”.

„Oamenii cer butonul dislike de mai mulți ani, iar azi este o zi specială, pentru că este ziua în care pot spune că lucrăm la acest lucru și suntem aproape să demarăm un test. Nu vrem să creăm doar butonul „nu îmi place”, pentru că nu vrem să transformăm Facebook într-un forum în care oamenii să voteze pro sau contra a ceea ce postează alții”, a spus atunci Mark Zuckerberg.

Șeful Facebook a precizat că cei mai mulți dintre utilizatori vor un buton prin care să-și exprime „empatia” cu anumite evenimente triste, precum decese, care nu sunt chiar potrivite cu butonul „like”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here