Cei care crează conținut pe TikTok ar urma să primească un procent din veniturile pe care le generează reclamele afișate în clipurilor video. Banii vor ajunge doar la o parte dintre utilizatori.
Prin programul denumit Pulse, TikTok intenționează să afișeze reclame în unele dintre clipuri video, iar sistemul seamănă cu ceea ce face Youtube. Însă, cel puțin la început, platforma chineză va mult mai selectivă.
Viitoarele reclame, care, probabil, vor aduce frustrare celorlalţi utilizatori, vor fi afişate doar alături de cele mai populare 4% dintre filmări. În plus, vor fi eligibile să primească bani doar conturile care au peste 100.000 de urmăritori.
Împărţirea banilor din aceste reclame între TikTok şi utilizatori se va face 50/50. Din nou, procentul este aproape de ceea ce practică YouTube, care oferă chiar 55% creatorilor de conţinut.
Pentru început, programul va fi disponibil în Statele Unite, iar din toamnă s-ar putea extinde și în alte țări.